قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل روابط‌ عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه برنامه‌ تلویزیونی تبریزیم، تریبون هیچ فردی نیست، گفت: تولیدکنندگان و مدیران برنامه تلویزیونی تبریزیم، قطعاً از انتقادات سازنده استقبال می‌کنند.

برنامه‌ تلویزیونی «تبریزیم» تریبون هیچ فردی نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، میراعتماد عمادی اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «تبریزیم»، با مساعد شدن وضعیت هوا، در محوطه شهرداری مرکزی اجرا می‌شود که این موضوع خوشبختانه با استقبال پرشور شهروندان همراه بوده است.

وی ادامه داد: برخلاف سایر رویه‌های برنامه‌سازی، برنامه زنده «تبریزیم»، در فضایی سرزنده و بانشاط، در میان شهروندان برگزار می‌شود که البته این امر، با همراهی و همکاری ارزنده شهروندان همراه است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به رضایت بیش از 80 درصد شهروندان از محتوای تلویزیونی «تبریزیم» تصریح کرد: این استقبال نشان‌دهنده پایگاه اجتماعی برنامه بوده و مدیران و مجریان آن را برای تقویت ابعاد شهروندی مصمم‌تر می‌کند.

عمادی، انعکاس نیازهای شهر و پوشش خدمات و اقدامات مهم شهرداری در حوزه‌های مختلف گردشگری، عمرانی و خدماتی را دو محور مهم برنامه تلویزیونی تبریز خواند و افزود: با در نظر داشتن توفیقات بین‌المللی شهر و چشم‌انداز گردشگری تبریز 2018، معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی وگردشگری شهر در همین راستا، از اهداف محتوایی برنامه است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار داشت: موضوع آموزش شهروندی با اختصاص آیتم‌های جذاب و موثر در موضوعات مختلف ترافیک، پسماند و اصول زندگی شهروندی، از بخش‌های مورد تاکید برنامه‌ تبریزیم است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ تلویزیونی تبریزیم، تریبون هیچ فردی نیست، افزود: تولیدکنندگان و مدیران برنامه تلویزیونی تبریزیم، قطعاً از انتقادات سازنده و سالم کارشناسان رسانه، استقبال می‌کنند؛ البته طبیعی است که نمی‌توانیم رسانه‌های شهرداری را آلوده به مسایل حاشیه‌ای و تبلیغاتی افراد کنیم، چرا که معتقدیم برنامه نباید از پایگاه مردمی خود فاصله بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.